Technology For You

Applications , Computers , Technology , Tablets , SmartPhones and news

Technology For You

Applications , Computers , Technology , Tablets , SmartPhones and news

خرید ساعت بدون عقربه GUCCI

ads

ساعت Gucci یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران و پسران امروزی ، ساعتی فوق العاده شکیل با کمترین قیمت نسب به مدل های مشابه! همراه با یک سال گارانتی تعویض.
خداحافظی کنید از ساعتهای قدیمی آنالوگ یا دیجیتال کسل کننده!و سلام کنید به نسل جدید ساعتهای مچی شیک و زیبا که تا تاکنون هرگز ندیده‌اید! دستان شما در اختیار جذابیت، این همان هدیه ای است که مدتها به دنبالش می گشتید ...
این ساعت با کیفیتی عالی و همراه با یک سال گارانتی تعویض برای مدتی محدود با قیمت استثنایی و باور نکردنی 8700 تومان عرضه می شود!
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر از این  دستگاه اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
ads

Need for Speed Hot Pursuit 1.0.2 - بازی بازی نیاز به سرعت تعقیب

 

نیاز به سرعت نامی بسیار آشنا و محبوب که هر گاه نام آن را می شنویم به یاد سرعت، هیجان، شکوه و عظمت می افتیم. سری مسابقاتی که هر کس با یک بار گرفتن سکان اتومبیل های موجود در آن دیگر توان رها کردن آن را ندارد. سری های گذشته این سری مسابقات مورد استقبال واقع شد اما مسیر و رویه بازی  Need for Speed را کمی تغییر داد و با محدود کردن بازی به جذابیت آن افزود و بعد از این رویه نوبت به شاهکاری بود که همگان را حیرت زده کند.
این حیرت به صورت تبلیغات عظیم و بسیار وسیع از چند سال گذشته و همزمان با عرضه 2 نسخه قبل تعقیب شدید(Hot Pursuit) آغاز شد و با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی به اوج خود رسید. اما نیاز به سرعت(Need for Speed) قسمت تعقیب شدید به قدری زیبا و جذاب است که به یک مسابقه و جنگ میان ماشین ها مبدل می شود و به حدی قدرت را احساس می کنید که دیگر هیچ چیز در این بازی آیفون برای شما غیر ممکن نیست. از ویژگی های بارز این بازی جنون سرعت می توان استفاده از ماشین ها و سوپر اسپرت هایی نام برد که تعدادی از آنها هنوز به صورت عمومی عرضه نشده و یا به تعداد بسیار محدودی از آنها ساخته شده است. دریفت واقعی و اضافه شدن امکانات جدید به این سری از بازی جنون سرعت آن را به یکی از داغ ترین بازی های اواخر سال 2010 تبدیل کرد و فروش آن هنوز ادامه دارد و استقبال بسیار خوبی نیز از این بازی ماشین مسابقه شده است.

Need for Speed: Hot Pursuit - بازی نیاز به سرعت تعقیب شدید 

دانلود در ادامه ی مطلب...

ادامه مطلب ...

Assassin’s Creed: Brotherhood - بازی جاوا اعتقاد به قتل 3

بعد از قسمت جنجالی و هیجان انگیز بازی اعتقاد به قتل 2(کیش آدم کش) این بار نوبت به قسمت سوم این گیم جذاب رسیده است تا بار دیگر خاطرات چندین ساله شما را زنده کند. قسمت سوم این بازی موبایل  Assassins Creed ادامه قسمت دوم و ماجرای هایی است که در شهر رم و در دوره رنسانس اتفاق می افتد. شهری که در این زمان پر شده از قاتلین و گردن کشانی که هیچ کس توان مقابله با آنان را ندارد و در این بازی جاوا شما به عنوان رهبر و حاکم شهر یعنی اتزیو باید به چنین افرادی خود را نشان دهید تا همگان متوجه حضور شما در شهر بشوند و با متحد شدن با دوستان خود پیمان برادری بسته و شهر را از آشوب نجات دهید. این بازی موبایل به صورت Java بوده و بر روی تمامی گوشی ها با برند های نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی، موتورولا قابل نصب و اجرا می باشد. وب سایت نرم افزار دانلود رایگان این بازی جاوا  Assassins Creed مهیج و جذاب موبایل را به شما دوستداران همیشه همراه تقدیم می کند. امیدواریم با دانلود بازی جاوا اعتقاد به قتل بتوانید نهایت لذت را با بازی گوشی خود ببرید. 

Assassin’s Creed: Brotherhood - بازی اعتقاد به قتل 3 

دانلود در ادامه ی مطلب...

ادامه مطلب ...

Crazy Machines New from the Lab 1.231 PC Game - بازی فکری ماشین

امروزه بازی های کامپیوتری در سراسر دنیا نقش بسزایی در پر کردن زمان تفریح مردم دارند و به جرات می توان گفت کمتر کسی را می توان پیدا کرد که تا به حال سراغ این گونه بازی ها نرفته باشد. اما در بین این بازی های کامپیوتری، بازی های فکری و خلاقانه از جایگاه خاصی برخوردار است که این گونه PC Game ها توانسته اند سلایق افراد گوناگون را در نظر بگیرند و شاید خیلی از کاربران هم به دنبال بازی های فکری باشند تا بتوانند درصد هوش و میزان خلاقیت خود در کنترل و حل مسئله این گونه بازی ها را بسنجند. به همین منظور وب سایت دانلود رایگان نرم افزار در این پست قصد دارد یک بازی فکری و بسیار خلاقانه را برای شما کاربران عزیز قرار دهد. بازی Crazy Machines New from the Lab   که محصول شرکت Viva Media  در سال 2011 می باشد یک بازی کامپیوتری و در عین حال یک بازی فکری نیز می باشد. در بازی ماشین های دیوانه همانطور که از نامش پیداست شما در هر یک از مراحل بازی، با ماشین های الکتریکی سر و کار دارید که باید با فکر خلاق خود بتوانید بازی ماشین دیوانه را اولا در کنترل خود در آورید و سپس بتوانید با استفاده از آنها و همچنین ارائه ایده های خود مسئله ای که در هر مرحله می باشد را بگونه ای حل کنید و راهی مرحله بعد شوید. گاهی اوقات در این بازی فکری نیاز است که شما یک عمل انفجار انجام دهید و یا از خانه هایی که قصد انحراف شما از مسیر حل مسئله را دارند عبور کنید که گاهی اوقات بسیار دلهره آور نیز هستند.

Crazy Machines New from the Lab 1.231 PC Game - بازی فکری ماشین های دیوانه 

دانلود در ادامه ی مطلب...

ادامه مطلب ...